Реклама
Страница 3 из 4 ПерваяПервая 1234 ПоследняяПоследняя
Показано с 21 по 30 из 31

Тема: Моя мрія - АН-70

  1. #21
    Постоянный пользователь Аватар для АлВас

    Регистрация
    06.04.2018
    Сообщений
    137
    Вес репутации
    5
    Цитата Сообщение от w00dforest Посмотреть сообщение
    А красным на моей картинке тот же сепаратор, а не обойма. Хотя надо бы иначе изобразить. Тут есть небольшая ошибка. Но это только принципиальная схема. Надо чтобы первый винт прижимал основание к шарикам. В данном эскизе проскальзывание будет.
    Думаю как и упростить и сделать как надо из подручных материалов с минимумом токарной работы. А то для меня такой редуктор как сделал автор сварганить нереально !
    .

    У мене спочатку схема також була проста. Не думаю, що коли діло дійде до реальної конструкції Ваш варіант вийде простішим. От просто на перший погляд, щоб організувати центровку необхідно як мін. два радіально- упорних підшипників + центровка сепаратора + корпус першого гвинта + як організувати утримування лівої (синьої) половинки + т.д. Я не критикую Ваш варіант, я пишу через що я пройшов. І без серйозних токарних робіт Вам не обійтись. Але, якщо все таки Ви будете розробляти свій варіант, я залюбки Вам допоможу.
    А це фото одного з варіантів мого редуктора. Двигун стояв 52-ї серії, вал 8 мм, тяга 5 кг. Відео на жаль не збереглось.

    https://drive.google.com/file/d/1pTk...ew?usp=sharing

  2. #22
    Постоянный пользователь Аватар для АлВас

    Регистрация
    06.04.2018
    Сообщений
    137
    Вес репутации
    5
    Доброго дня.
    Підкажіть, де можливо придбати калібровані вали діам. 5 мм , L – min. 200мм
    У китайців вони 4,97, що дає люфт.

    І ще одне, хто може допомогти (за могорич звичайно) виготовити лопаті (скло + епоксі) для мого редуктора. Копіри є.

  3. #23
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    17.01.2017
    Сообщений
    237
    Вес репутации
    9
    Який прогрес в побудові ? Є вже щось показати ?

  4. #24
    Постоянный пользователь Аватар для АлВас

    Регистрация
    06.04.2018
    Сообщений
    137
    Вес репутации
    5
    Поки що нема чого реально показати. Зараз закінчую токарно-фрезерні роботи по одному редуктору. Як завжди щось десь не виходить. Але основна проблема з лопатями.

  5. #25
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    17.01.2017
    Сообщений
    237
    Вес репутации
    9
    На Вашу думку чи має право на життя отакий редуктор ?
    Хоча там без токарки теж не обійтись .


  6. #26
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    26.05.2015
    Сообщений
    584
    Вес репутации
    25
    Цитата Сообщение от w00dforest Посмотреть сообщение
    На Вашу думку чи має право на життя отакий редуктор ?
    Хоча там без токарки теж не обійтись .

    Мені здається в кустарних умовах буде важко забезпечити співвісність такого складного торцевого кріплення. Пропоную класичне фланцеве кріплення:

    + треба ще ретельно продумати кріплення першого гвинта до зовнішнього стакану...

  7. #27
    Постоянный пользователь Аватар для АлВас

    Регистрация
    06.04.2018
    Сообщений
    137
    Вес репутации
    5
    Ого, ще й якої токарки.
    Як на мене, то і варіант Олександра, і варіант Олега абсолютно одинакові. Вся справа в точності виконання сполучення (сопряжения) деталей. Найменші люфти тут недопустимі.
    Мене більше хвилює технологія виготовлення деталей. Наприклад первинна ось. Її, як і інші деталі, необхідно точити за одну установку. Так, правий кінець можливо підперти задньою бабкою з конусом, але для цього треба мати новий станок з не розбитою задньою бабкою і гарний маленький конус. Ще складніша ситуація з вторинним, зовнішнім, валом.
    А от сепаратор краще закріпити з невеликим люфтом, щоб шарики підшипника його самі відцентрували.
    І вірно каже Олег , ще треба подумати над кріпленням пропелерів.
    А взагалі цей варіант редуктора має право на життя.

  8. #28
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    25.10.2005
    Сообщений
    3,193
    Вес репутации
    20
    Если еще актуально , есть валы 5мм*400мм, с одной стороны М5*15мм, в подшипники надо немного притереть вал - не лезет

  9. #29
    Постоянный пользователь Аватар для АлВас

    Регистрация
    06.04.2018
    Сообщений
    137
    Вес репутации
    5
    Доброго дня.
    Нарешті можу хоч щось показати.
    Деталіровка редуктора.
    https://drive.google.com/file/d/1v9d...ew?usp=sharing
    В зібраному вигляді.
    https://drive.google.com/file/d/1vJ-...ew?usp=sharing
    Така вага.
    https://drive.google.com/file/d/1vJI...ew?usp=sharing

    Залишилось виготовити 14 лопатей, пофарбувати, зібрати, відбалансувати, випробувати і встановити на літак який ще треба зробити.

    А хто як вставляє фото? У мене щось не виходить.

  10. #30
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    26.05.2015
    Сообщений
    584
    Вес репутации
    25
    Ошизіть!
    З такими золотими руками нам ніякі Байрактари купувати не треба...

TEST

Страница 3 из 4 ПерваяПервая 1234 ПоследняяПоследняя

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. ПОСТРОЙКА: Ракета МРІЯ
    от Serge77 в разделе Ракеты
    Ответов: 491
    Последнее сообщение: 15.06.2018, 22:05
  2. НОВИНКА: Мрія
    от Пилигрим в разделе Большие модели
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 03.04.2017, 11:54

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Информация:
Приветствуем Вас на самом крупном в Украине модельном портале. Советуем Вам зарегистрироваться, после чего вы сможете читать и писать сообщения.
Полезные ссылки
www.modelka.com.ua
www.icar.com.ua
www.magiya.com.ua
Free Photobank torange.biz
Присоединяйтесь