Дякую за цікавість до теми та вчасну "перебивку".
Лишається вже небагато!
Перший виїзд на зльотуку. Ну - таке, спробувати, як працює двигун з капотом, проїхатись туди-сюди, подивиться як воно все себе поводить... Звичайна моя практика.
Двигун був вже попередньо прикатаний на стенді.
Злітати я, звісно, не збирався, бо, навіть центровку ще не перевіряв. Але ж - кортить подивитись літака в "природних умовах" .
До того ж вітер був неабиякий, метрів 7 та ще й з більшими поривами.
Так от - завівся, ніби все добре, погазував, поміряв температу під капотом - наче все ґараз. Якось не дуже подобалися холості, завишені наче.
Почав катится, газку додам - літак поїде-приберу і так собі, ґраюся... Доґрався, що почав ставати на основні стійки шасі. Декілька разів то "пройшло", ач, думаю, який я вправний .
І тут при черговому проїзді літачок підстрибує на горбку, його піддуває поривом вітру, носа круто задирає догори, швидкості немає, розумію - злітати не можна, бо буде гірше, щось горячково намагаюсь парирувати... Коротше - ткнув його якось, він перекинувся бідолашний та й лежить - ноги догори...
І тут я зрозумів, що на наших горбках літати на такій моделі - то постійно чекати на "льотниі випадок". Підламаний руль напрямку, "-" гвинт та повний "ріт" землі. "Ріт", до речі, землі наївся, але навіть не тріснув.
Шо робити - їдемо до моделки, руль напрямку знимаємо. Тут такий собі цікавий може іншим факт - ті кітайські петлі, що в мене використані, досить легко розібрати. Вони з'єднані на вісі, яка має з одного краю зубчасту накатку. От, якщо давити на інший край якоюсь голкою, то вісь без проблем виходить і петля розбирається. Може комусь знадобиться з часом таке спостереження.
Спочатку думав переробити всього руля, але вирішив, що по часу буде вигіднише його відремонтувати. Що і зробив. Ціакрину тепер багато є... Також підсилив слабкі місця шматками вугільних стержнів, що знайшлися в "закромах".
Обтяжку довелося зідрати, перетягнути та перефарбувати по-новому.