Реклама
Страница 12 из 18 ПерваяПервая ... 21011121314 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 111 по 120 из 171

Тема: Теплого літнього вечора або "бабочкі лєтают, бабочкі"...

  1. #111
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    2,070
    Вес репутации
    29
    Цитата Сообщение от Ntformat Посмотреть сообщение
    Первый раз вижу, может притормаживает колесо? В моей практике такого не было.
    Не пригальмовує... Думаю, що ґрає ролю вага. Хтось тут сідав на асфальт з вагою за 5 кг?
    Знос протектора я побачив вперше на LazyAce, коли його облітували, також в Глухові. Після того я літав на ньому виключно з трави - колеса не мінялися.

  2. #112
    Садились. Садились и взлетали с массой 15-20 кг. Все колеса из пенорезины модельного типа,за 3-4 цикла приходили в полнейшую негодность. Перешли на литые колеса типа " инвалидная коляска".

  3. #113
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    2,070
    Вес репутации
    29
    Цитата Сообщение от Максим Л Посмотреть сообщение
    Все колеса из пенорезины модельного типа,за 3-4 цикла приходили в полнейшую негодность.
    О-о-ось! Дякую! А ви кажете "пригальмовує"... Але колеса з тачки - то буде заважко. Доведеться створити запас "запасок" або шукати грунтову зльотку.

  4. #114
    Постоянный пользователь Аватар для urfin

    Регистрация
    13.02.2007
    Сообщений
    2,593
    Записей в дневнике
    3
    Вес репутации
    21
    Нажмите на изображение для увеличения. 

Название:	wheel.jpg 
Просмотров:	33 
Размер:	29.1 Кб 
ID:	322395

    А якщо пошукати потрібного розміру в модельних крамницях?
    Наприклад - https://hobbyking.com/en_us/light-fo...en_us_products
    або - https://hobbyking.com/en_us/90mm-3-5...en_us_products

  5. #115
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    2,070
    Вес репутации
    29
    Цитата Сообщение от urfin Посмотреть сообщение
    А якщо пошукати потрібного розміру в модельних крамницях?
    Валера, ті, що по першому лінку - буде перетворюватись в ганчірку за пару посадок. В мене зараз стоять приблизно ті, що по другому лінку. Це поліуретан, він легкий та цупкіший, але асфальт теж тримає не дуже.
    Суто гумові колеса досить важкі будуть та й ціна в них суттєво вища. Думаю, що куплю пару комплектів ПУ запасок та й все.

  6. #116
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    2,070
    Вес репутации
    29
    "Вісті з ланів" - хто підзабув, то була колись така рубріка в газеті " Сільське життя" (Сельская жизнь)...

    Вже давно якось мене непокоїло те, що досі ніколи не паяв твердими припоями. А так було б іноді треба, що спасу нема. Але, якось обходився іншими засобами.
    Та - "пора вже, браття настала", бо застосувати "дендро-фекальний принцип конструювання" до патрубку вихлопного колектора, щоб вихлоп виходив куди треба - тобто знизу - неможливо.
    Зараз, можливо - мене і спитають - а що таке цей ДФПК??? Простою мовою - це "з гімна та палок"...

    Але - про пайку. Повивчав, спробував - і ось що вийшло:











    Звичайно ж - кортить перевірити як воно працює. Прикурутив та поїхав до "ланів". Завів - краса та й годі! Додалися такі басовиті ноти, яких трохи не вистачало... ну, на мій погляд.
    На кінці там ще думаю додати одне колінце, прохається воно туди.



    І трохи про інше. Спитала в мене одна поважна людина - а скільки той двигун дає тобі тяги? А я й не знаю, що відповісти...
    Тому, поруч з випробування колектору вирішив провести експрес-тест на статичну тягу.
    Ось такий діапазон пропелерів є в наявності, нижче - наслідки, що показав електронний кітайський "безмен".



    Тестування проведені на одних налаштуваннях двигуна, змінювалися тільки пропелери.

    Отже:
    плястик MAS 15x8 = 4300 gr
    деревина DEDL 16x7 = 4700 gr
    плястик MAS 16x8 = 5000 gr
    деревина DEDL 17x6 = 5300 gr

    Бажано б ще перевірити MAS 17Х6, але - зараз немає, може колись згодом.
    Літав я на MAS 16х8. А перший політ (з DLE-20) був на MAS 15х8.
    Мені здалося, що пропелери з пластику, які є більш важки, працюють краще на цьому двигуні.

    Що ще? Виготовник пише, що витрата палива 15гр/хвилина на повному газу. Так воно десь і є - привожу практично повний бак, що є недоцільне. Хочу змінити бак - на меншого з об'єму.
    Може в когось є зайвий ПРЯМОКУТНИЙ бак 180 мл? Куплю або прийму в дар за пару бляшанок пива.

    До речі, про пиво. З почуттям виконаного можна дозволити себе... Всіх - з святом Петра та Павла!!! І сьогодні "поганому поросяті в Петрівку не холодно" - бо на дворі знову - жах...


  7. #117
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    26.05.2015
    Сообщений
    588
    Вес репутации
    25
    О, отэтот пиффас гораздо лучше!))

  8. #118
    Постоянный пользователь Аватар для superpilot

    Регистрация
    08.07.2014
    Сообщений
    1,206
    Вес репутации
    24
    [QUOTE=ZENITE;860831]

    "Вісті з ланів" .................
    застосувати "дендро-фекальний принцип конструювання" до патрубку вихлопного колектора, щоб вихлоп виходив куди треба - тобто знизу - неможливо.

    Зараз, можливо - мене і спитають - а що таке цей ДФПК??? Простою мовою - це "з гімна та палок"...

    Але - про пайку. Повивчав, спробував - і ось що вийшло:

    ДУЖЕ МЕНІ СПОДОБАЛОСЬ ВАШЕ ВИЗНАЧЕННЯ "ДФПК" Дякую за доставлене задоволення і усмішку яку визвало це визначення.


    А ви можете більш детальніше описати процес пайки і ваші враження від нього.

    А також дякую за детальний звіт про статичну тягу. Цікава інформація.

  9. #119
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    2,070
    Вес репутации
    29
    Цитата Сообщение от superpilot Посмотреть сообщение
    ДУЖЕ МЕНІ СПОДОБАЛОСЬ ВАШЕ ВИЗНАЧЕННЯ "ДФПК" Дякую за доставлене задоволення і усмішку яку визвало це визначення.
    Та це не моє, почув та вирішів всіх потішитти.

    Цитата Сообщение от superpilot Посмотреть сообщение
    А ви можете більш детальніше описати процес пайки і ваші враження від нього.
    Використано французський припой Castrolin 18XFC, він має вигляд металевого дроту, вкритого шаром жовтого флюсу.
    Паяв пропановою горілкою. Ніякого очищення перед пайкою поверхні не потребують. Деталь клав на цеглину, щоб створити додатковий тепловий екран.
    Деталі, що паяються, повинні бути притиснуті одна до одної.

    Прогріваємо місце пайки та навколо до червоного світу, потім вносив паличку припою. Після прогріву припой починає плавитись і затікати у всі шпарини.
    Тут треба спіймати відстань горілки від деталі, щоб температура полум'я була максимальна - тобто - пристосуватися трохи, "набити" руку.
    А так - нічого складного, в мене ж вийшло? І у вас вийде. Можна ще подивитись роліки на Ютубі, що я також робив.

    Взагалі - мені сподобалась достатня простота та якість отриманого результату.

  10. #120
    Постоянный пользователь Аватар для superpilot

    Регистрация
    08.07.2014
    Сообщений
    1,206
    Вес репутации
    24
    Цитата Сообщение от ZENITE Посмотреть сообщение


    Використано французський припой Castrolin 18XFC, він має вигляд металевого дроту, вкритого шаром жовтого флюсу.
    Паяв пропановою горілкою. Ніякого очищення перед пайкою поверхні не потребують. Деталь клав на цеглину, щоб створити додатковий тепловий екран.
    Деталі, що паяються, повинні бути притиснуті одна до одної.

    Прогріваємо місце пайки та навколо до червоного світу, потім вносив паличку припою. Після прогріву припой починає плавитись і затікати у всі шпарини.
    Тут треба спіймати відстань горілки від деталі, щоб температура полум'я була максимальна - тобто - пристосуватися трохи, "набити" руку.
    А так - нічого складного, в мене ж вийшло? І у вас вийде. Можна ще подивитись роліки на Ютубі, що я також робив.

    Взагалі - мені сподобалась достатня простота та якість отриманого результату.
    Я вибачаюсь. Забув одразу запитати з якого матеріалу ( сталюка, чи щось інше ?) ви зробили ту хитру вихлопну трубу.

TEST

Страница 12 из 18 ПерваяПервая ... 21011121314 ... ПоследняяПоследняя

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. Ответов: 12
    Последнее сообщение: 13.01.2017, 15:26
  2. ПРОДАМ: Продам квадрокоптер "2836 880кв"-"40А"-"КК2.1.5"-"2200мАч"
    от Serjio17 в разделе БАРАХОЛКА. Коптеры
    Ответов: 2
    Последнее сообщение: 13.11.2015, 09:55
  3. ПРОДАМ: Продам стендовую модель Boeing B-17G "Flying Fortress" "Carolina Moon"
    от Vlad27 в разделе БАРАХОЛКА. Самолеты
    Ответов: 3
    Последнее сообщение: 16.09.2015, 21:45
  4. ПРОДАМ: Распродажа клуба "AIROBI" - самолет "Экстра -330", размах 1600мм, планер
    от fed в разделе БАРАХОЛКА. Самолеты
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 13.09.2014, 13:38

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Информация:
Приветствуем Вас на самом крупном в Украине модельном портале. Советуем Вам зарегистрироваться, после чего вы сможете читать и писать сообщения.
Полезные ссылки
www.modelka.com.ua
www.icar.com.ua
www.magiya.com.ua
Free Photobank torange.biz
Присоединяйтесь