Реклама
Страница 9 из 13 ПерваяПервая ... 7891011 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 81 по 90 из 129

Тема: Теплого літнього вечора або "бабочкі лєтают, бабочкі"...

  1. #81
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,886
    Вес репутации
    24
    Цитата Сообщение от fram Посмотреть сообщение
    Ой, навіть зовсім добре!
    Дякую за цікавість до теми та вчасну "перебивку".

    Лишається вже небагато!
    Перший виїзд на зльотуку. Ну - таке, спробувати, як працює двигун з капотом, проїхатись туди-сюди, подивиться як воно все себе поводить... Звичайна моя практика.

    Двигун був вже попередньо прикатаний на стенді.
    Злітати я, звісно, не збирався, бо, навіть центровку ще не перевіряв. Але ж - кортить подивитись літака в "природних умовах" .
    До того ж вітер був неабиякий, метрів 7 та ще й з більшими поривами.

    Так от - завівся, ніби все добре, погазував, поміряв температу під капотом - наче все ґараз. Якось не дуже подобалися холості, завишені наче.
    Почав катится, газку додам - літак поїде-приберу і так собі, ґраюся... Доґрався, що почав ставати на основні стійки шасі. Декілька разів то "пройшло", ач, думаю, який я вправний .
    І тут при черговому проїзді літачок підстрибує на горбку, його піддуває поривом вітру, носа круто задирає догори, швидкості немає, розумію - злітати не можна, бо буде гірше, щось горячково намагаюсь парирувати... Коротше - ткнув його якось, він перекинувся бідолашний та й лежить - ноги догори...

    І тут я зрозумів, що на наших горбках літати на такій моделі - то постійно чекати на "льотниі випадок". Підламаний руль напрямку, "-" гвинт та повний "ріт" землі. "Ріт", до речі, землі наївся, але навіть не тріснув.







    Шо робити - їдемо до моделки, руль напрямку знимаємо. Тут такий собі цікавий може іншим факт - ті кітайські петлі, що в мене використані, досить легко розібрати. Вони з'єднані на вісі, яка має з одного краю зубчасту накатку. От, якщо давити на інший край якоюсь голкою, то вісь без проблем виходить і петля розбирається. Може комусь знадобиться з часом таке спостереження.



    Спочатку думав переробити всього руля, але вирішив, що по часу буде вигіднише його відремонтувати. Що і зробив. Ціакрину тепер багато є... Також підсилив слабкі місця шматками вугільних стержнів, що знайшлися в "закромах".



    Обтяжку довелося зідрати, перетягнути та перефарбувати по-новому.


  2. #82
    Постоянный пользователь Аватар для superpilot

    Регистрация
    08.07.2014
    Сообщений
    1,131
    Вес репутации
    21
    [QUOTE=ZENITE;860336][COLOR=#000000][FONT=verdana]

    .................. тут при черговому проїзді літачок підстрибує на горбку, його піддуває поривом вітру, носа круто задирає догори,................


    Знав я одного льотчика- випробвача, до речі, шеф-пілота відомого КБ морької авіації, в якого теж стався таки випадок , але на справжньому дослідному літаку.
    Йому довелося таки взлітати далі, бо попереду вже не було місця для посадки. То був перший політ того літака, і доречі політ який не був санкціонований високим начальством.
    Той льотчик врятував літак і зробивши "політ по кругу" одразу ж призмлився, до речі дуже плавно і м,яко (бо був у нього досвід польотів і на планерах),
    Так ось того льотчика, високе начальство одразу відправило на пенсію з доганою, замість того щоб нагородити його за мужність і професіоналізм. Ось так начальство "обідилось" (тобто обурилось),від того, що без його височайшого дозволу, хтось посмів зробити перший політ. За логікою , мабуть треба було і вітер звільнити з доганою і відправити пенсію.
    Згодом тому льотчику всеж дали звання заслуженного льотчика- випробувача.

    Так що , шановний, може і вас чекає висока нагорода.

    P/S/ В історії світової авації відомо лише три випадки перших взльотів без дозволу начальства, бо були там непередбачувані обставини.
    Так ось, перших двух нагородили, а третього відправили в опалу.

  3. #83
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,886
    Вес репутации
    24
    Цитата Сообщение от superpilot Посмотреть сообщение
    Так що , шановний, може і вас чекає висока нагорода.
    Еге-ж, оден "Сутулого" третього ступеня ...

  4. #84
    Постоянный пользователь Аватар для falanger

    Регистрация
    07.05.2011
    Сообщений
    2,600
    Вес репутации
    37
    Виктор, очень элегантная машина получилась , а киль, ну то таке. Ну и раз я уже тут отметился, то прошу не ругать, шо не в той теме, но задам вопрос не по твоей теме, просто много народу к тебе сюда заглядывает посмотреть, может и мне помогут. Извини , что воспользовался. В общем я в чертежах темку то создал, но спрошу и здесть. Может у кого есть детальная фотогалерея и тех документация на самолет Pilatus PC-6 Turbo Porter. Чертеж есть, нужны копийные детали , вкусности так сказать. Может кто поможет? Спасибо , и ещё раз - сорри.

  5. #85
    Постоянный пользователь Аватар для Ntformat

    Регистрация
    16.09.2015
    Сообщений
    608
    Вес репутации
    11
    P/S
    А пенопласт в кальке все таки крепче на такие вещи. Не однократно переварачивало - вмятина.Но с другой стороны показало слабые места)))
    Поздравляю с прогулкой, красивый и главное легкий.

  6. #86
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,886
    Вес репутации
    24
    Цитата Сообщение от falanger Посмотреть сообщение
    Виктор, очень элегантная машина получилась , а киль, ну то таке.
    Е-е-е (озираючись), хто такий Віктор???

    Казочка... десь передостання?

    Дійшов час до першого польоту. 24 травня на глухівській зльотці. Вітер 2-3 метри, видимість гарна, зльотка широка та довга, ОК, поїхали...

    Наче все було готове, але спочатку двигун ніяк не хтів заводитись, а потім - тримати нормальні холості. Більш-менш стабільно працював десь на 2200 обертах.

    Тут прийшов до пам'яті старий анекдот (привожу літературну версію):
    - Галю, что це ти з хлопцями крізь зуби розмовляєшь???
    - Та так заміж хочу, що аж зуби зводить...

    Так от, летіти вже хотілося, "аж зуби зводило" ...
    Ну, полетіли... Пробіг, ставання на основні стійки, відрив, набір висоти - все штатно. Двигун працює на третину газу - достатньо для неспішного горизонтального польоту. Модель стійка, тенденций до звалювання не помічено. Деяки незначні тримерування по курсу та рулю висоти.
    Декілько "коробочек", додавання газу - петля... все як повинно бути. Але хвилювання першого польоту тримає - треба сідати та заспокоюватись .
    Захід на посадку... і розумію, що з прибраним газом модель продовжує летіти, знижуючись, але ду-у-у-же повільно. Злітки може й не вистачити.
    Другий захід дуже здалеку, чекаємо, чекаємо... виключаю запалення і літак нарешті сідає. Ух... Ні, сьогодні більше вже літати на ньому нема бажання.
    Треба буде продовжити "танці з бубеном" по регулюванню двигуна...
















  7. #87
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    17.04.2020
    Сообщений
    25
    Вес репутации
    0
    Юра привіт! Чудовий літачок! Чудові фото! Чудовий конструктор! Чудова злітка! І народ є. Казково! Життя вдалося!!!

  8. #88
    Постоянный пользователь Аватар для falanger

    Регистрация
    07.05.2011
    Сообщений
    2,600
    Вес репутации
    37
    Вам хорошо, вас много. Завидую.

  9. #89
    Постоянный пользователь Аватар для superpilot

    Регистрация
    08.07.2014
    Сообщений
    1,131
    Вес репутации
    21
    Красивий літачок получився.
    Якщо не секрет, то відкрийте, будь ласка. таємницю. Скільки часу усього зайняла побудова цього красеня?
    До речі, бажаю гарних полбьотів і мяких посадок.

  10. #90
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,886
    Вес репутации
    24
    Хлопці, не так швидко! Казочка ще триває !
    Як нам в дитинстві казали - буде казочці кінець, а хто слухав - молодець !

    --------------------------------------

    P.S. Хтось би "перебив" чи шо ...

TEST

Страница 9 из 13 ПерваяПервая ... 7891011 ... ПоследняяПоследняя

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. Ответов: 12
    Последнее сообщение: 13.01.2017, 16:26
  2. ПРОДАМ: Продам квадрокоптер "2836 880кв"-"40А"-"КК2.1.5"-"2200мАч"
    от Serjio17 в разделе БАРАХОЛКА. Коптеры
    Ответов: 2
    Последнее сообщение: 13.11.2015, 10:55
  3. ПРОДАМ: Продам стендовую модель Boeing B-17G "Flying Fortress" "Carolina Moon"
    от Vlad27 в разделе БАРАХОЛКА. Самолеты
    Ответов: 3
    Последнее сообщение: 16.09.2015, 21:45
  4. ПРОДАМ: Распродажа клуба "AIROBI" - самолет "Экстра -330", размах 1600мм, планер
    от fed в разделе БАРАХОЛКА. Самолеты
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 13.09.2014, 13:38

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Информация:
Приветствуем Вас на самом крупном в Украине модельном портале. Советуем Вам зарегистрироваться, после чего вы сможете читать и писать сообщения.
Полезные ссылки
www.modelka.com.ua
www.icar.com.ua
www.magiya.com.ua
Free Photobank torange.biz
Присоединяйтесь