Реклама
Страница 7 из 12 ПерваяПервая ... 56789 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 61 по 70 из 115

Тема: Теплого літнього вечора або "бабочкі лєтают, бабочкі"...

  1. #61
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,877
    Вес репутации
    24
    Цитата Сообщение от Юрец001 Посмотреть сообщение
    а я молчу как партизан
    До речі, сьогодні збирався до вас ввечері, щось таємне поробити. але... порвався пасок на машині... тимчасово лишився колес . Добре хоч тільки-но тронувся їхати.

  2. #62
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,877
    Вес репутации
    24
    Продовжимо...

    Фюзеляж отримав відповідні надписи. Цікаво, що на знайдених фото надпис "LIMITED" знаходиться тільки з правого борту. Можливо, що десь є і зліва, я так розумію, що в процесі експлуатації літаки подфарбовуються чи перефарбовуються завжди. Неодноразово те помічав, розглядаючі фото того чи іншого прототипу в мережі. Навіть музейні екземпляри час від часу "підновлюються", і добре, коли "рівними" руками .



    Влеєені всі "вушка" в капот -





    Пофарбовані колесні "диски" -



    Зайняли своє місце штатні "штанці". Цю фінішну обготку зробив знов таки з вкритого шаром АК-20 електрокартону 0,3, який сзередини ще армовано фольгою від пивних бляшанок. Склеював все на 88-му.



    Ну, і довелося нашвидкоруч збудувати полицю для цього апарату. Взагалі-то для "домашньої" експлуатації (сподіваюсь достатньо довгої ) крило не планую розбирати. Так простіше, бо до машинки влазить добре. І тут на полицю воно теж без питань ляже.



    І змонтував тросове керування рулем напрямку. Троси 0,6 мм. На качалку руля троса навішені за технологією, що добре себе зарекомендувала на TURBULENті.




  3. #63
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,877
    Вес репутации
    24
    З появою капоту та відповідних отворів в ньому постало питання - як реалізувати чок? Примудрувалося витіювата тяга, що утримується в просторі вушками на щитку з оцінкованого заліза .
    В чому і є наступне підтвердження світлинами:







    Дошка приладів, НІ - дошки! В передній кабіні повнофункціональна, в задній - така собі убога...





    І, нарешті, пілот... вірнише - пілотка чи пілотесса?
    Попрохав свого друга-художника промалювати "риси обличчя" - очі, брови, губи... Не знаю, що він там собі уявляв, коли творив - художники, вони такі... художники, але обличчя вийшло суто жіноче.
    Отже, знайомтеся - місс Ханна!!!
    Егеж, шарфик - шовковий !




  4. #64
    Постоянный пользователь Аватар для superpilot

    Регистрация
    08.07.2014
    Сообщений
    1,122
    Вес репутации
    21
    [QUOTE=ZENITE;860163]З появою капоту та відповідних отворів в ньому постало питання - як реалізувати чок? Примудрувалося витіювата тяга, що утримується в просторі вушками на щитку з оцінкованого заліза .
    В чому і є наступне підтвердження світлинами:

    ......... З ЗАЛІЗА !? ДА ЩЕ І З ОЦИНКОВАНОГО ?
    Якось воно не дуже кашерно.
    Маестро , невже у вашому місті не знайшлося навіть і клаптика авіцийного металу що зветься не нашим словом "Дюраль"?

  5. #65
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,877
    Вес репутации
    24
    Цитата Сообщение от superpilot Посмотреть сообщение
    невже у вашому місті не знайшлося навіть і клаптика авіцийного металу що зветься не нашим словом "Дюраль"?
    Та знайдеться, але я не вмію його гнути під прямим кутом. Чомусь він в мене ламаєццо ... Я мав на увазі зігнуті вушка, коли щось.

  6. #66
    Постоянный пользователь Аватар для superpilot

    Регистрация
    08.07.2014
    Сообщений
    1,122
    Вес репутации
    21
    Цитата Сообщение от ZENITE Посмотреть сообщение
    Та знайдеться, але я не вмію його гнути під прямим кутом. Чомусь він в мене ламаєццо ... Я мав на увазі зігнуті вушка, коли щось.
    Це ж елементарно , Ватсон.
    Треба спочатку зробити термообробку того місця, яке збираєтеся гнути. Для цього приготуйте таке : пасатижі, щоб тримати люміній при розігріванні , посудину з водою для охолодження того люмінія, та звичайний. сірник ( можна навіть вже без сірки ).
    Нагріваєте люміній ,тобто дюраль, наприклад над факелом газової плити і контролюєте ступінь нагріву. Для цього берете сірник и його чистим кінцем, на якому немає сірки , намагаєтесь щось намалювати саме на тому місці дюралевого листа яке грієте. Як тільки кінець сірника почне малювати чорну смугу, то опускайте той дюраль весь у воду , так щоб він аж зашкварчав .
    От і вся термообробка
    Тепер можете одразу і гнути той лист, але тільки перші 2 години після термо-обробки, не пізніше, і лише один раз. До речі, внутрішній радіус кута в місті згинання має бути не менш ніж 2 товщині листа. , Тобто якщо лист товщиною 1 мм , то радіус має бути не менше 2 мм

    Це вже перевірено не один раз ?

  7. #67
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    17.04.2020
    Сообщений
    21
    Вес репутации
    0
    Два такта. Фу!

  8. #68
    Вариант первый, использовать профиль из авиационного метала, убрав все лишнее.
    Если дюраль нагреть на газу до состояния когда лучинка будет оставлять след и сразу гнуть, то возможно все получится.

  9. #69
    Постоянный пользователь Аватар для ARS

    Регистрация
    16.10.2007
    Сообщений
    1,317
    Вес репутации
    14
    Цитата Сообщение от superpilot Посмотреть сообщение
    Це ж елементарно , Ватсон.
    Треба спочатку зробити термообробку того місця, яке збираєтеся гнути. Для цього приготуйте таке : пасатижі, щоб тримати люміній при розігріванні , посудину з водою для охолодження того люмінія, та звичайний. сірник ( можна навіть вже без сірки ).
    Нагріваєте люміній ,тобто дюраль, наприклад над факелом газової плити і контролюєте ступінь нагріву. Для цього берете сірник и його чистим кінцем, на якому немає сірки , намагаєтесь щось намалювати саме на тому місці дюралевого листа яке грієте. Як тільки кінець сірника почне малювати чорну смугу, то опускайте той дюраль весь у воду , так щоб він аж зашкварчав .
    От і вся термообробка
    Тепер можете одразу і гнути той лист, але тільки перші 2 години після термо-обробки, не пізніше, і лише один раз. До речі, внутрішній радіус кута в місті згинання має бути не менш ніж 2 товщині листа. , Тобто якщо лист товщиною 1 мм , то радіус має бути не менше 2 мм

    Це вже перевірено не один раз ?
    На мій погляд є помилка... Щоб його зігнути - треба відпустити! нагріти до 350-500 гр (в залежності від марки) і медленно охолодити, або гнути горячим, це процедура отпуску.... щоб закаліти - треба нагріти й швидко охолодити... це буде калка... то в двох словах))))

  10. #70
    Постоянный пользователь Аватар для superpilot

    Регистрация
    08.07.2014
    Сообщений
    1,122
    Вес репутации
    21
    Цитата Сообщение от ARS Посмотреть сообщение
    На мій погляд є помилка... Щоб його зігнути - треба відпустити! нагріти до 350-500 гр (в залежності від марки) і медленно охолодити, або гнути горячим, це процедура отпуску.... щоб закаліти - треба нагріти й швидко охолодити... це буде калка... то в двох словах))))
    Ні , помилки немає. Для дюраля це і є щось на кшталт закалювання . Справа в тому що Дюраль після такого закалювання набирає поступово міцність.
    До речі , відсотковий склад компонентів цього сплаву знайшли випадково після "разгільдяйства " одного лаборанта.
    Це нам розповідав викладач металознавства на лекціях в інституті. Справа була так.
    Кожного разу в лабораторії після виготовлення нового сплаву перевіряли його міцність одразу ж після охолодження .
    Але одного разу у п’ятницю лаборант поспішав на побачення і не встигав перевірити міцність нового сплаву. Тому він і вирішив що не буде нічого страшного, якщо перевірить його міцність в понеділок рано вранці , поки нікого ще не буде в лабораторії і запише показники в журнал так , начебто то було у п’ятницю.
    І ось в понеділок коли він перевірив міцність і виявилось що цей сплав має міцність майже у 2,5 рази більшу ніж алюміній, якого в сплави було більше за інші компоненти.
    Коли в лабораторії почався робочий день і інженери побачили результати перевірки , то , звісно там почалося святкування. Усі раділи що винайшли нарешті новий сплав. Але коли вони наступного дня зробили вже велику плавку одразу ж (як то було у них заведено)перевірили міцність, то були шоковані. Міцність була набагато меншою ніж вони отримали «п’ятницю» .Так було кілька разів, поки лаборант не почав підозрювати, що дві доби перерви ,про які він промовчав мабуть щось значать. Він зізнався в цьому. Звісно його спочатку наказали за це, але коли вони повторили дослід з перевіркою міцності через 2 доби то отримали результати ті що були в понеділок.
    А лаборанту було скасовано "покарання"
    Ось так і винайшли Дюраль.
    І виявилось, що після повторного закалювання дюраля картина з міцністю повторюється майже так само. Цей процес називають «старіння після закалювання»

TEST

Страница 7 из 12 ПерваяПервая ... 56789 ... ПоследняяПоследняя

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 4 (пользователей: 1 , гостей: 3)

  1. Tima1605

Похожие темы

  1. Ответов: 12
    Последнее сообщение: 13.01.2017, 16:26
  2. ПРОДАМ: Продам квадрокоптер "2836 880кв"-"40А"-"КК2.1.5"-"2200мАч"
    от Serjio17 в разделе БАРАХОЛКА. Коптеры
    Ответов: 2
    Последнее сообщение: 13.11.2015, 10:55
  3. ПРОДАМ: Продам стендовую модель Boeing B-17G "Flying Fortress" "Carolina Moon"
    от Vlad27 в разделе БАРАХОЛКА. Самолеты
    Ответов: 3
    Последнее сообщение: 16.09.2015, 21:45
  4. ПРОДАМ: Распродажа клуба "AIROBI" - самолет "Экстра -330", размах 1600мм, планер
    от fed в разделе БАРАХОЛКА. Самолеты
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 13.09.2014, 13:38

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Информация:
Приветствуем Вас на самом крупном в Украине модельном портале. Советуем Вам зарегистрироваться, после чего вы сможете читать и писать сообщения.
Полезные ссылки
www.modelka.com.ua
www.icar.com.ua
www.magiya.com.ua
Free Photobank torange.biz
Присоединяйтесь