Реклама
Страница 1 из 4 123 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 39

Тема: З курній полиці.

  1. #1
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,919
    Вес репутации
    25

    З курній полиці.

    Тиша навкруги...
    Довго думав, чи постити, чи не треба... Але - нехай буде.


    Як кажуть англомовні "long time ago", коли я займався повітряним боєм WWI



    були в мене в наявності 5-кубові 4Т двигунчики...
    І саме тоді народилася думка розпочати проект двомоторного "бомбера" під ці двигуни. Не стояло завдання робити певною мірою копію чи напівкопію, скоріше - модель, здалека схожу.
    Час започаткування проекту розчинився в часі, але, переглядаючі креслення в архіві, знайшов, що, з погляду на дату збереження файлу, розробка почалася в грудні вже далекого 2006 року. Тобто, перший етап проекту був виконаний взимку 2006-2007 років.
    Потім, як це стається, проект був відкладений на полицю, а згодом и ті двигуни, під які він планувався були розпродані...
    Отже, бальзові дрова мирно вкривалися шаром пилюки на полиці, аж поки пару тижднів тому не попалися на очі. І так вже склалися зорі або тому, бо весна цього року десь затрималася , що співпали час и бажання швиденько доробити проект до початку нового льотного сезону...
    Ось таку картину маємо на початок добудови, досить багато чого вже зроблене і це додавало оптимізму на успішне завершення :





    Треба було також згадати, що і як планувалося... Літак планувався компактний, з нерозбірним крилом, щоб можна було без проблем перевозити у ВАЗ2109 на той час. Також простим в підготовці до старту - вставив крило в отвори, підключив фюзеляжні серви, закрутив один гвинт - і маєш.
    Отже - розмах з урахування компенсаторів елеронів 1910 мм, що вкладається в масштаб 1:15. Крило цільне, стандартно кріпиться до фюзеляжу за допомогою носових штифтів та заднього пластикового гвинта.
    Кіль та стабілізатор невід'ємні.
    Оскільки двигунів ДВЗ потрібної кубатури вже немає, а купувати їх великого смислу не видно, плануємо встановити двигуни електричні (complete system 3007, 1100 kv з Хоббікінгу), ті, що використовуються в наших тренувальних літачка типу FLAMINGO. Ці двигуни дають тягу на акках 3S та гвинті 9х6 десь 950 гр, тобто близько 1900 гр разом. Зважив те, що маємо - досить небагато і є надія, що літак вийде стартовою вагою близько 2000 гр, тобто тяги двигунів повинно вистачити, на що і будемо сподіватися.

    Починаємо рух...
    Робимо полиці нервюр



    Люк під серву елеронів



    Серви, до речі, буде використано TowerPro MG90S 1,8/2,2 кг зусиллям, що має вистачити, адже не 3D літак будуємо.

    Стінки лонжерону центроплану зробимо з фанери від фруктових ящиків. До речі - лонжерони з твердої бальзи 6 мм - на центроплані подвійні, далі на консолі - одинарні. Чому з бальзи? Не пам'ятаю вже, 12 років минуло ...



    Далі буде...

  2. #2
    Модератор раздела Аватар для olegtur77

    Регистрация
    15.06.2007
    Сообщений
    5,248
    Вес репутации
    54
    Гарненько!! Та й двохмоторники в наших краях- рідкість.

  3. #3
    Постоянный пользователь Аватар для Ntformat

    Регистрация
    16.09.2015
    Сообщений
    653
    Вес репутации
    12
    Здорова телега для таких моторчиков))), ну а просто "бомбер", бомбить будет ? Серва для лючка найдется ?

  4. #4
    Постоянный пользователь Аватар для Вадим Ру

    Регистрация
    11.03.2012
    Сообщений
    2,248
    Записей в дневнике
    2
    Вес репутации
    37
    Йой, як у вас тут цікаво!
    Я теж тихенько у куточку примощуся читати

  5. #5
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,919
    Вес репутации
    25
    Дякую за видгуки!

    "Бомбер" планується діючий
    ! Хоча... Нехай спочатку полетить.

    Рухаємось далі. Поступово полиці нервюр займають свої місця.




    Передні штирі кріплення крила до фюзеляжа зроблені з залишків карбонових стрижнів діаметром 5 мм.



    Ззаду крило буде фіксувати капроновий болт М6.



    А це сохнуть передні кришки мотогондол. Їх довелося робити з'ємними, бо інакше двигун ніяк було прикрутити до мотошпангоуту. Декоративна сіточка - так би мовити решітка радіатора вклеєна на епоксиді.



    Також з'ємними, з вищенаведоної причини, довелося зробити і нижні кришки мотогондол. Вони були виклеєні з склотканини на епоксі.
    До речі, коли проект розпочинався, за основу були взяті креслення з давньої книжки "Советские самолеты". Там ТБ-1 був представлений в складі "літака-ланки" Вахмістрова. Наразі, порівнюючи ті креслення з кресленнями, що знайшлися в інтернеті, видно багато розбіжностей. Зокрема, нижня частина мотогондол начебто не має такої складної форми, яку довелося робити. Але... робимо вже як воно закладено.

    Отже... Спочатку був швиденько на технологічному денці з міліметрової бальзи сформований пінопластовий "болван"





    Все це було обклеєно липкою стрічкою (скотчем) та вкрито чотирма шарами 50 мкм склотканини на епоксиді.



    і вміщено до сушильного шкапу з встановленою температурою 40оС. Через годину шкарлупка знимається,



    обробляється та встановлюється на своє місце. І так двічі . Гвинти М1,2 вкручені в нарізану в деревині різьбу, що "покращена" краплею ціакріну.



    Далі буде...

  6. #6
    Постоянный пользователь Аватар для Dmitry

    Регистрация
    19.12.2006
    Сообщений
    1,181
    Вес репутации
    19
    Душевно!
    И булавки прикольные

  7. #7
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,919
    Вес репутации
    25
    Втім - дякую!

    Сунемось далі. Вклеєні мотогондоли до крила.




    А це така верхня кришка мотогондоли, в якій ззаду передбачений отвір для вентиляції, також забраний сіткою, щоб павуки не лізли !



    Ось ще такий елемент - погляд знизу



    і зверху,



    буде вклеєно на епоксиді в підготований паз лонжерона.



    Є певна надія, що разом з переднім елементом



    на цьому буде триматися частина шасі. Ось така загальна приблизно картина виходить:



    Хе-хе, там вдалині вже видно "бонбалюк" !

    Втім, далі буде...

  8. #8
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,919
    Вес репутации
    25
    Те, що "далі".

    Фіксуємо на допоміжній пластині з люмінію високохудожньо і з любов'ю вигнуті стійки шасі, щоб впаяти внутрішню пластину з майбутнім прорізом під амортизуючий хід ( о, завернув...). Ця сама пластина на фото виглядає як поміднена трапеція. Потім в ній від отвору під фіксуючий гвинт буде пропилений паз.



    Так воно все виглядає попередньо зібраним. Там ще з боків плануються фіксатори амортизатора.



    Серва елерону змонтована на кришці з 2-мм фанери. Тут нічого надзвичайного. Загальновідомі прийоми монтажу...



    Погляд з "фасаду".



    Погляд з розпаяними дротами.



    І на останок - виявилося, що рудер трохи "не танцює" з кілем. Доводиться підклеїти/підшкурити.



    І - далі буде...

  9. #9
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,919
    Вес репутации
    25
    Як би там не було, продовжуємо "згущувати хмари".
    Прокладені дроти до хвостових серв.



    Коктельні рурочки рулять!



    Потовщене місце прилягання крила до фюза. Видно пластиковий гвинт М6, що буде тримати крило.



    Зашивається фюз остаточно.



    І починаємо склити "веранду".



    Чекайте ще - і буде...

  10. #10
    Постоянный пользователь

    Регистрация
    05.11.2007
    Сообщений
    1,919
    Вес репутации
    25
    Щоб щільно крило до фюза прилягало треба б зробити певні дії. Тобто (просто ділюся інфой, може комусь з початківців стане в нагоді) загущуємо епоксі чимось, що маємо, до майже стану пластиліну, накладаємо на стик крило/фюз, (по крилу попередньо проклеїть по лінії стику треба липку стрічку) далі - притискаємо крило штатним гвинтом і залишаємо на час полімерізування епоксі. Те, що видавилося за край, акуратно прибираємо.
    Після полімерізації крило дость легко від'окремлюється від фюза і маємо:



    Звісно, треба ще трохи" облагородити"...

    "Веранда". Після певної метушні з підгонкою "скелець" треба б зімітувати "рами", що і робимо за допомогою смужок люмінієвого скотчу.
    "Скельця" дуже акуратно клеїмо на гель-циакрін, щоб зайві краплі не замазали "скло".



    Ви будете сміятися, але "заклепки" робилися звичайною бамбуковою зубочисткою.



    Ось що вийшло в наслідку:





    Я розумію, що моя "веранда" майже зовсім не схожа на справжню, але по-перше - я старався , по-друге - літак будується "здалека схожий на півкопію", по-третє - той отвір, що прорізаний був дванадцять років тому в стелі "веранди" "не дає можливості" і т. і.

    З "верандою" скінчили, фіксуємо стабілізатор. Його довелося обдерти, на жаль (потім скажу - чому).



    Звісно - далі буде...

TEST

Страница 1 из 4 123 ... ПоследняяПоследняя

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Информация:
Приветствуем Вас на самом крупном в Украине модельном портале. Советуем Вам зарегистрироваться, после чего вы сможете читать и писать сообщения.
Полезные ссылки
www.modelka.com.ua
www.icar.com.ua
www.magiya.com.ua
Free Photobank torange.biz
Присоединяйтесь