PDA

Просмотр полной версии : Постройка Карповий кораблик



nyvkom
18.11.2017, 16:31
Всім знову привіт.
Вирішив створити нову тему де буду поступово викладати свої успіхи в будуванні кораблика.
Ну і звичайно не обійдеться без запитань моделістам зі стажем)
Отже кораблик роблю для Кума, він все фінансує!Мети заробити немаю, мені достатньо самого процесу виготовлення.
Перечитавши трохи форум, переглянувши кілька десятків відео. Як про саморобні так і про напів заводські кораблики орієнтовно оприділившись
з комплектацією та матеріалами-почав будувати!!!
Спочатку від руки прикинув ескіз майбутнього супер кораблика
290901
Від попереднього проекту залишився екструдований пінопласт, і довго не думаючи розпочам робити модель (по якій робитиметься форма зі скловолокна)
Склеїв два шматки пінопласту для отримання потрібної товщини в 100мм.Та вирізав контур з запасом для шліфування
290902
Далі з допомогою наждачного паперу і декількох годин
290903
290904
З того ж пінопласту і приспособи з ніхромової проволки було нарізано деталей для поплавків
290905
Далі процес приклеювання поплавків, шліфування та чорнового шпаклювання швів
290906
290907
290908
290909
290910
Далі було проведено випробування на воді, без навантаження корпус занурився на 2-3см поплавків
290911
При завантаженості в 6кг кораблик просів лише на 7-8см
290912

- - - Добавлено - - -

Запитання в тому чи не перестарався я з плавучістю?На фото модель днища моделі висота якого 14см, а ще буде і кришка з бункерами.
Корпус буде виготовлюватися зі скловолокна.

- - - Добавлено - - -

Забув розказати про електроніку.
Двигун буде використаний 12вольт (0.5А на холостому ходу)
лодочних гвинтів не маю тож як навантаження було використано авіамодельний гвинт 8*3,8 струм виріс до 6.5А)
Оберти в холосту близько 6000.
Апаратура спочатку планувалася Flysky, але потім було прийнято рішення робити саморобну на Arduino nano та радіомодулях 2.4Ггц
так як виходить дешевше вдвічі і можна зробити водозахищеним, що на мою думку є немало важливим для прикормочного кораблика.
Акумулятор попередньо 3S 4P зібраний на елементах 18650, BMS замовив в китаї.

- - - Добавлено - - -

Дейвуд теж планується саморобним, з нержавіючої трубки 14*2 валом 4 мм з підшипниками та фторопластовими втулками.

- - - Добавлено - - -

Змінив трошки геометрію корпусу та зробив місце під майбутній гвинт та руль
290955
290956
наніс перший шар шпаклівки
290957

nyvkom
19.11.2017, 19:51
Я розумію пізно задавати такі запитання, коли макет корпусу готово на 75%.
Але всеж таки, в моєму кораблику планувалось два бункери вздовж лівого і правого борту, які будуть перевертатися сервоприводами! І тут почало мучити одне запитання, коли кораблик без прикормки зрозуміло як він просяде, коли загрузити два бункери він просяде на певну глибину! А що буде коли один бункер завантажено а другий порожній???
Кораблик пливтиме навскосяк?як його стабілізувати???

olegtur77
19.11.2017, 20:54
Кораблик пливтиме навскосяк?як його стабілізувати???
ніяк, ніхто таким голову не парить. Загрузка одного борта до 1 кг - це здається максимум, На двухбункерових версіях є два варіанти- два окремих бункера по бортах,коже окремо скидається. Або два всередину (в тонель) , управляються теж окремо, але є вставна перегородка, можна дві різні закрузки робити, можна одну. В другому варіанті взагалі немає перекосу, так як груз знаходиться по центру корпусу.

- - - Добавлено - - -

290983290984 290985

- - - Добавлено - - -

290986

nyvkom
21.11.2017, 19:02
Для дейдвуда знайшов трубку 10*1, підкажіть чи достатньо буде втулок з фторопласту і якої товщини їх робити?

- - - Добавлено - - -

Порадьте будь ласка гвинт, бажано с ссилкою на алі!
Попередньо думав 38-40мм трьолопастний...

MickNich
21.11.2017, 20:30
По поводу диаметра винта и его оборотов - довольно толково на "другом форуме" посчитали.
Порядка 2000-3000 оборотов и диам 50-60 мм с шагом 1 (т е те-же 50-60 мм).
Прикинь влезет ли тебе.
Да, нормальный вариант - с загрузкой винт весь в воде, налегке - полупогружной.

nyvkom
22.11.2017, 16:33
почав проектувати і закуповувати матеріали на дейдвуд.
Виникло запитання втулки з чого робити, фторопласт, бронза, ланунь? достатньо тільки втулок чи треба ще якісь ущільнювачі?

kotAs
22.11.2017, 17:16
обычно втулки делаются из латуни или бронзы (возможность пайки при сборке ) и дейдвуд забивается густой смазкой при помощи шприца ,можно впаять трубку для возможности добавки смазки

nyvkom
23.11.2017, 11:41
забивается густой смазкой при помощи шприца
В якості змазки підійде літол чи циатим?

nyvkom
24.11.2017, 21:40
Трубку для дейвуда і вал вже маю, втулки знайомий обіцяв з бронзи зробити!
Завтра займусь шліфуванням і доробкою мастер моделі!
Зявилось нове запитання, форму робитиму з епоксидки, під епоксидку можна і склоткань і сломат?чи є різниця?
Що порадите!?

kotAs
25.11.2017, 09:24
Вполне , а еще лучьше графитовая - это будет навсегда

- - - Добавлено - - -

первые один-два слоя положите ткань а дальше что хотите можно даже гипс или цемент

nyvkom
25.11.2017, 10:00
Вполне , а еще лучьше графитовая - это будет навсегда

- - - Добавлено - - -

первые один-два слоя положите ткань а дальше что хотите можно даже гипс или цемент

А стекломат не підходить?

- - - Добавлено - - -

І як завжди вляпався! Відшліфував корпус, мав нанести шар епоксидки і з понеділка починати клеїти форму!
Відшліфував, ще раз перечитав інструкцію на банці шпатлівки ( пише водостійка) вирішив змити весь пил під краном!!!
Ага, с**а виробник, водостійка, але чомусь все попливло! По мокрому все підрівняв шпателем і чекаю!
Але є одна проблемка, раз шпаклівка змилася водою чи не розтане вона від епоксидки!як її закріпити щоб нанести епоксидку!?

kotAs
25.11.2017, 12:55
а разделительній слой чем наносить будете ?

amateur
25.11.2017, 14:36
Все материалы испытывают на пробниках до того, как использовать на изделии! Даже казалось бы, верняковые. Раз по грунтовке нанес краску, а оно все раз, и пузырями взялось. ХЗ что за краски, но результат на лицо.

nyvkom
25.11.2017, 15:03
а разделительній слой чем наносить будете ?
Ще до того не дійшов, епоксидкой вскрив щоб укріпити модель, щоб нормально з нею працювати можна було

- - - Добавлено - - -

Після води все висохло, прийшлося ще раз підшпакльовувати та шліфувати, але поки що все норм
291268
Покрив шаром епоксидної смоли
291269

amateur
25.11.2017, 18:41
Обратите внимание на следующий момент. Чтобы в будущем снять матрицу, на мастер модели не должно быть вертикальных и , условно говоря, отрицательных углов поверхностей. А также даже микроскопических раковин от пузырьков воздуха, которые могут появиться после нанесения смолы кистью. Смола матрицы схватится за них так, что снять ее не получится. Лучше шлифованный корпус модели покрыть краской с помощью краскопульта.

nyvkom
25.11.2017, 18:55
Обратите внимание на следующий момент. Чтобы в будущем снять матрицу, на мастер модели не должно быть вертикальных и , условно говоря, отрицательных углов поверхностей. А также даже микроскопических раковин от пузырьков воздуха, которые могут появиться после нанесения смолы кистью. Смола матрицы схватится за них так, что снять ее не получится. Лучше шлифованный корпус модели покрыть краской с помощью краскопульта.
В умовах квартири краскопультом не вийде((
Повітря виганяв прогріваючи вже нанесену смолу, феном!
А на рахунок матриці є два дуже турбуючих запитання:
1) Що краще всього з бюджетних варіантів використовувати як розділюючий шар?
2) Чи підходить для роботи з епоксидкою скломат ( а то десь вичитав що треба тільки склоткань)

- - - Добавлено - - -

Знайшов по доступним цінам
Стеклоткань ТСР-120 г/м² (ширина 100 см)
Стеклоткань ТР-200 г/м² (ширина 120 см)
Стеклоткань Т-13 275 г/м² (ширина 92 см)
Стеклоткань ТР-300 г/м² (ширина 100 см)
Стеклоткань ТР-400 г/м² (ширина 120 см)
Стекломат 100 г/м² (ширина 125 см)
Стекломат 200 г/м² (ширина 100 см)
Стекломат 300 г/м² (ширина 100 см)
Стекломат 450 г/м² (ширина 100 см)
Що порадите купувати стеклоткань 120 і 300, чи можна всі шари робити 120?

nyvkom
29.11.2017, 06:46
Закупив матеріали.
Скловолокно 120 і 200
Як розділювач мені порадили 2 шари воскового спрею і 2 pva
А також купив пластифікатор для смоли.
Виклеїв пробний зразок, виявилося зі 120 доволі легко працювати а от 200 вже не зовсім
Чекаю поки затвердіє, якщо все норм то почну робити форму

amateur
29.11.2017, 15:23
PVA ложится только один раз!!! Повторная обработка приведёт к раскисанию и сползанию первого слоя.

nyvkom
30.11.2017, 19:33
Ще одне запитання, з бронзовими втулками не склалося!токар пропонує капролонові, що скажете?варто робити?чи все таки шукати бронзу?

drager
30.11.2017, 21:07
Бронза краще. А якій діаметр валу планується? Бо в мене є самовстанавлюючіся бронзові підшипники під вал 5мм,та й вали є до них. Але не довгі, десь 140мм.

nyvkom
01.12.2017, 08:53
Бронза краще. А якій діаметр валу планується? Бо в мене є самовстанавлюючіся бронзові підшипники під вал 5мм,та й вали є до них. Але не довгі, десь 140мм.
вал 4 мм

drager
01.12.2017, 08:59
вал 4 мм

Ну тоді вибачайте. Таких нема.:)

nyvkom
01.12.2017, 12:39
виточили втулки з капралону, з заром довго гралися але вийшло доволі не погано!
Пізніше скину фото!

- - - Добавлено - - -

Почав виклеювати матрицю
Скловолокно 120
Поки виклеїв перший шар, думав здурію
Далі пішло як по маслу, наразі приблизно три шари 120
Нехай чуть схопиться тай відпочити треба, думаю ще один заміс смоли і ще три шари буде достатньо))

nyvkom
02.12.2017, 13:22
Поклав ще десь три шари 120 тканини
На все пішло 500грам смоли
Достатньо буде чи краще ще добавити і скільки? ( зі скло волокном маю діло перший раз)

amateur
02.12.2017, 16:55
Когда снимете матрицу, полюбуйтесь нею и оденьте назад на болван, пусть 3-4 дня досыхает на нем, а то ее может повести, станет как пропеллер.

nyvkom
02.12.2017, 18:04
Когда снимете матрицу, полюбуйтесь нею и оденьте назад на болван, пусть 3-4 дня досыхает на нем, а то ее может повести, станет как пропеллер.
Полюбуватися, це типу подивитися чи достатня міцність?
Хотілося б одразу виклеїти потрібну кількість шарів!щоб не доклеювати)

amateur
02.12.2017, 20:29
Это когда всё закончите клеить. После съёма не оставляйте матрицу просто так, держите её на болване.

nyvkom
02.12.2017, 20:32
Это когда всё закончите клеить. После съёма не оставляйте матрицу просто так, держите её на болване.
А по кількості шарів 120 волокна не підкажете!5-6 вистачить чи мало?

amateur
02.12.2017, 20:39
Не видя глазами изделие тяжело сказать, но я думаю, достаточно. В любом случае, это матрица, можно будет потом укрепить.

nyvkom
02.12.2017, 21:07
Фото як і обіцяв
291671
291672
291673
291674
291675
291676

kotAs
03.12.2017, 09:17
Неплохая выклейка ! - особенно если Вы (как говорили) со стеклом работаете впервые

nyvkom
03.12.2017, 11:44
Неплохая выклейка ! - особенно если Вы (как говорили) со стеклом работаете впервые
Дякую) для рідного Кума все таки, тай люблю щось будувати- душу вклав!
Візуально непогано, побачимо як по якості і чи від болвана відстане...

amateur
03.12.2017, 13:34
Держим за вас кулаки, чтобы матрица благополучно отделилась от болвана. Это самый напряжённый момент

nyvkom
04.12.2017, 11:06
Коли виклеював перші 5-6 шарів 120 волокна, виклеїв зразок пластинку 10*5см з такоюж кількістю шарів!
Виявилося що трохи за мало і трохи гнеться, було вирішено добавити 2 шари 200 волокна, пішло ще 250г смоли!
Боявся що 200 волокно буде тяжче виклеювати, виявилося все навпаки!
200 викладається навіть простіше 120, можливо звичайно трохи наловчився, але здалося що воно легше тягнеться (викладається на кутках)
Єдине що перші шари затвердли і в деяких місцях залишився ворс і напливи смоли, я не додумався їх зішліфувати!
потрібно або виклеювати всі шари не чекаючи повної полімеризації або трішки підправляти наждачкою
Результат:
291750
291751
291752

- - - Добавлено - - -

В результаті вийшло 5-6шарів 120 волокна та 2 шари 200

- - - Добавлено - - -

Використано 750г смоли, в смолу доречі добавляв 2.5% пластифікатора
Може підкажете, чи є на форумі люди які можуть допомогти чи написати скетч на Arduino nano для апаратури!?

kotAs
04.12.2017, 16:07
ардуінки для апаратури!? - ЧТО ЭТО ?

nyvkom
04.12.2017, 16:46
ардуінки для апаратури!? - ЧТО ЭТО ?
Виправив, Arduino nano

olegtur77
04.12.2017, 17:48
Використано 750г смоли, в смолу доречі добавляв 2.5% пластифікатора
Може підкажете, чи є на форумі люди які можуть допомогти чи написати скетч на Arduino nano для апаратури!?
Такого на тенетах тирнету вагон і трошки...Залежить від задачі. Якщо повністю аппу- то одне, якщо окремі блоки то інше.

nyvkom
05.12.2017, 22:36
Якщо сказати що болван погано відстав- це нічого не сказати!!!
Це просто ж@#а!
Весь пінопласт мусив виковирювать!в місцях це була шпаклівка чомусь роздільний шар дуже погано спрацював!
Тепер навіть не знаю що робити, форму можна довести до нормального стану, а от чи варто в ній виклеювати!?
Боюсь що виклейку можу не дістати!що порадите робити
291796
зсередини нажаль немає, але темні плями це залишки болвана(((
291797
а це сам болван, ледве видер навіть такими шматочками

drager
06.12.2017, 00:30
Віктор, вибачте, але мені здається ,що ви пійшли шляхом ортодоксального мазохіста... . І навіщо вам та форма? Ви що ,готуєтесь до серійного виробництва? Зробили з пінопласту болван, вкрили шаром пва ,потім викліїли корпус а пінопласт "випалили" розчінником чі навіть бензіном та й усе.А далі хочь шпаклюйте , хочь цяцькуйте його. І моя вам порада , дайте спокій ардуінці ,та візьмить готову аппу... .Чи одних грабель замало?:)

amateur
06.12.2017, 06:18
Виктор, вы особо не расстраивайтесь. Просто так и должно было быть. Я почти уверен, что первая выклейка у ВСЕХ, кто делал всё самостоятельно, закончилась ИМЕННО ТАК! У меня, лично, было один в один. Немного успокойтесь и если желание не пропадёт, попробуйте ещё раз, но уже более внимательно слушая советы. Это на видео в инете всё выглядит безоблачно., а на практике ....
1. Смотрите мой пост №15. Снять матрицу с вертикальными поверхностями проблемно даже профессионалам с суперовыми разделителями.
2. Поверхность болвана должна быть полированной.
3. При укладке, как правило, приходится энергично орудовать кистью, утрамбовывая материалы и совать куски стеклоткани по болвану. При этом продирается слой разделителя (разделитель-это мягкая масса, нанесённая тонким слоем) и смола цепляется за болван!!! Всё, модели хана!!! Поэтому я считаю в идеале по верх разделителя нужно только бесконтактным способом(аэрограф, краскопульт, краска из баллончика) наносить слой краски, который после высыхания не даст кисти коснуться тела болвана.
4. Пробники. Сначала отработайте ТЕХНОЛОГИЮ на простой модели. Сделайте корпусок размером с ладошку, и на нём отрабатывайте все приёмы. И ТОЛЬКО ПОСЛЕ ТОГО, как у вас получится снять деталь, беритесь за большую модель. И у вас всё получится :) !!!!!!!!!!

nyvkom
06.12.2017, 08:20
Спрва в тому що що місця де якби не відстало, ножиком акуратно можна відділити і матриця залишається нормальною без ушкоджень!якщо матрицю доробити, і виклеїти шарів3-4 120 волокна так щоб модель не була дубовою а трохи пластичною, потім достати з матриці і виклеїти решту шарів!?

- - - Добавлено - - -

Жаль все викидати і робити заново!купу часу і немоло грошей на цю матрицю потрачено!

- - - Добавлено - - -


І моя вам порада , дайте спокій ардуінці ,та візьмить готову аппу... .Чи одних грабель замало?:)
В чому така проблема з ардуіно?
При правильній програмі я думаю вийде не гірше апаратури!
А на рахунок масового виробництва- ні не планую, а матриця для того щоб зовнішня поверхня була нормальною, щоб не шліфувати і не шпаклювати

olegtur77
06.12.2017, 10:39
В чому така проблема з ардуіно?
При правильній програмі я думаю вийде не гірше апаратури!
це при умові, що за плечима вже пройдений етап-"не бачить юсб, а шо таке фюзи, щось не компілюється"...тобто вже затрачено багато часу на вивчення , тестування і написання програм власноруч і щонайменше кілька десятків зібраних і запущених девайсів...Інакще- це марна трата часу і уваги читачів на розборки елементарних питань...А так купив на алі аппу,приймач, регуль,дві серви - і вже поплив....Інакше проект стане надовго.

nyvkom
06.12.2017, 11:31
Давайте ардуино залишимо за межами цієї теми! ТЗ віддано в роботу людині яка цим займається і думаю проблем не буде!!!
Купувати апаратуру це 40-50у.о а на ардуино виходить 15-20у.о разом з пивом за програму)))
Тут же більше буде викладено процес виготовлення корпусу та механіки, яким би він кривим не був!

- - - Добавлено - - -

Все таки підкажіть чи можна виклеювати частину шарів в формі а потім дістати і доклеювати?

drager
06.12.2017, 15:23
У якому сенсі доклеювати? Зовні чи всередині? Взагалі всі шари склотканини треба викладати одразу,як що стоїть питання отримати міцний вироб. В вашому випадку можна і потім доклеювати..,тільки от не розумію навіщо? Віктор,я розумію що ви хочте отримати ідеальну зовнішню поверхню. Але стає питання - воно того варто? Як що варто і вам не шкода часу та грошей - зробіть болван з гіпсу, виклейте матрицю , а вже з неї робить корпус. На хіба вам здався той пенопласт?!:) А як що не варто - зпаяйте корпус з фольгованного склотекстоліту та й буде вам щастя. Вам потрібен кораблік чі геморой?

nyvkom
06.12.2017, 15:34
Доклеювати з середини, так як є підозри що якщо виклею всі шари одразу то корпус буде дуже твердий і може не вийти з матриці за рахунок специфічної форми!
а якщо виклеїти декілька шарів- воно і форму нормально триматиме але буде трохи ще еластичне, доставши з форми тоді спокійно доклеїти потрібні шари з середини

- - - Добавлено - - -


Вам потрібен кораблік чі геморой?
Справа в тому що трішки перфекціоніст, і на рівному місці ускладнювати життя-це якраз про мене!!!
Можна було і з вспіненого ПВХ пластику вже давно корпус зробити, але вибрав такий шлях і по троху буду просуватися

- - - Добавлено - - -

Можливо і ця тема комусь допоможе, і саме завдяки моїм помилкам хтось зробить правильно)

drager
06.12.2017, 20:46
Справа в тому що трішки перфекціоніст, і на рівному місці ускладнювати життя-це якраз про мене!!!

Так мабуть у вас і гамак є... у спальні...?:q

nyvkom
06.12.2017, 20:57
Так мабуть у вас і гамак є... у спальні...?:q
Гамака нажаль немає)))

- - - Добавлено - - -

Ось що вийшо
291854

- - - Добавлено - - -

Були трохи раковини від повітря, зашпаклював епоксидкою з гіпсом, в суботу спробую виклеїти пару шарів!

nyvkom
12.12.2017, 18:24
Багато разів читав та і радили, після покриття матриці воском та пва спиртом токрасити пульвиризатором
А якщо купити звичайну аерозольну фарбу, підійде!?

kotAs
12.12.2017, 19:21
самый лучьший разделитель это мастика для паркета " ЭДЕЛЬВАКС " хотя сейчас ее врядли найдешь ! это продукт советских времен

nyvkom
17.12.2017, 13:09
Виклеїв два шари 120волокна в форму!
Відстало чудово!
Але по бокам де великі прямолінійні участки 2 шарів виявилося малувато, тому що коли назад в форму вставив
То по цим бортам трошки прогинається і там зазор!
Але думаю все буде норм!
Фото трошки пізніше!
Проводив випробування дейдвуда та двигуна! Гвинтів ще не купив тож пробував на саморобному двухлопастному 36мм
Зроблений з оцинковки 1.5мм
http://youtu.be/robgHunMigc

amateur
17.12.2017, 17:09
Поделитесь, как проходил процесс с разделителем. Судя по сообщению, первый скомканный блин был не напрасным.

nyvkom
17.12.2017, 17:26
Розділилося досить легко, зранку з просоння за 3-5 хв!
Роздільний шар був з
1 шар поліроль для авто панелі
2 восковий спрей
3,4- pva спирт
Тай допомогло те що тонкий шар і грає трохи
Буде смішно якщо доклею всі шари і воно не вилізе звідти! Хоча зараз достається без деформації!

- - - Добавлено - - -

Результат на сьогодні, завтра буду доклеювати
292324
292325
292326

nyvkom
21.12.2017, 22:05
Виклеїв ще три шари 200волокна, сохне!
Дейвуд маю, а от з гвинтом проблема!
Який брати 36,38,40мм?
Двух, трьох лопастний?
Який крок?
А то планував на вихідних вклеювати дейвуд і хотілосяб вже скоро спустити на воду))

amateur
22.12.2017, 08:22
3 лопасти ф 40мм-самое оно!

nyvkom
23.12.2017, 18:41
результати на сьогодні
292532
292533
292534

amateur
23.12.2017, 21:27
Теперь тоже самое нужно делать для верхней части корпуса. Или палуба будет плоская?

nyvkom
23.12.2017, 21:33
Теперь тоже самое нужно делать для верхней части корпуса. Или палуба будет плоская?
Та не плоска, треба робити модель знову!
Але спочатку займусь двигуном та рульом! А з нового року робитиму матрицю під палубу

nyvkom
25.12.2017, 12:32
Накидав ескіз рульового механізму, підійте так?критику теж сприймаю)
292595

nyvkom
26.12.2017, 17:42
Попереднє повідомлення обговорювати не було бвжаючих!!
Тож маємо те що маємо. Результат на сьогодні
292638
292639
292640
руль з валом досить легко демонтується, тож якщо що буду робити інший)))

- - - Добавлено - - -

Вклеїв трубку 50 (захист гвинта), сохне)
Та нарешті купив гвинт 3 лопасті 40мм
292680
завтра розсверлю під вал на наріжу різьбу і буду приміряти дейвуд.
в гвинті вирішив (підказали добрі люди) половину розсверлю під вал, а половину наріжу різьбу!
І тут невеличка проблемка (якби все інтуітивно зрозуміло, але вирішив перепитати))
на фото: зліва перед гвинта (якби частина що йде в сторону мотора) Вірно?

nyvkom
28.12.2017, 14:41
Рухаємось далі)
Вклеїв руль.
292693
292694
292695

nyvkom
16.01.2018, 19:08
Всім привіт! Свята трохи призупинили проект!
Вклеїв дейвуд на термоклей, щоб все приміряти і спроектувати кріплення двигуна!
Здається плаває)))

https://youtu.be/q-p1eKGgesQ

nyvkom
19.02.2018, 18:43
Всім знову привіт!
Зібрав макет механізму вивантаження прикормки!

https://youtu.be/fTbi7kezVZc

FedorVG
27.08.2018, 11:26
Парни, что подскажете по эхолоту??

Doctor
27.08.2018, 12:20
Парни, что подскажете по эхолоту??

Связь датчика эхолота с "экраном просмотра" осуществляется через провод или без провода. Купите себе в зависимости от бюджета эхолот их очень много. И пусть кораблик таскает. Лично я кидаю спинингом дополнительный датчик эхолота Humminbird(его можно прицепить к модели), а основные стоят на катере.

FedorVG
27.08.2018, 14:10
Взор упал на Lucky FF9180CWL, но не могу определиться с креплением датчика......????
- либо в дно лодки врезать - тогда все понятно, никакие провода не торчат, но лишняя дырка в дне
- повесить за кормой на крепеже - днище дырявит не надо, но не могу найти ответ как провод от датчика затащить внутрь корпуса??? Там штекер 12мм в диаметре, а кабель 3 мм

stivts
08.10.2018, 13:54
Всем доброго дня. Нужен совет, по поводу мотора для прикормочного кораблика, размеры: 70х42см, высота 19см.
Потянет такой вариант 304637 двигателя.
И водомёт на 145 мм 304638
Заранее благодарю за помощь.

dimjul
26.04.2019, 15:47
На прикормочный водомет - это не рационально. Сам отказался от такой идеи, из минусов: отсутствие заднего хода, большой радиус разворота,а главное очень прожорливый он получится...Водомет эффективен на глиссировании, а на малом ходу это в пустую сжигание ампер.

- - - Добавлено - - -


Взор упал на Lucky FF9180CWL, но не могу определиться с креплением датчика......????
- либо в дно лодки врезать - тогда все понятно, никакие провода не торчат, но лишняя дырка в дне
- повесить за кормой на крепеже - днище дырявит не надо, но не могу найти ответ как провод от датчика затащить внутрь корпуса??? Там штекер 12мм в диаметре, а кабель 3 мм
Так FF9180 вроде проводной эхолот. Я FFW718 так приколхозил, и снимать удобно и дно не пришлось резать.311236311237